Produktový manažer/technik software pro výrobu
Máš zkušenosti s NC programováním, technologií obrábění či obsluhou obráběcích strojů se Sinumerik?
Pak jsi nejspíš vhodným kandidátem na naši nově vypsanou pozici!
Náplň Tvé práce
- Znalost českého jazyka na úrovni alespoň C1
- Instalace a zprovoznění softwarových aplikací Siemens na strojích se Sinumerik
- Technická podpora Siemens řešení pro řídící systém Sinumerik z pohledu aplikací
- Příprava a návrh marketingových a obchodních aktivit pro rozvoj daných aplikací
- Prezentace produktu a jeho přínosů na seminářích, webinářích a konferencích v ČR
- Komunikace se zákazníkem, pochopení jeho potřeb a nabídka vhodné aplikace zákazníkovi
- Školení uživatelů (operátorů)
Co od Tebe požadujeme
- Znalost českého jazyka na úrovni alespoň C1
- Dobrou znalost technické angličtiny
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru (vhodné i pro studenty)
- Znalost systémů Sinumerik
- Vyšší počítačovou gramotnost – schopnost porozumět SW aplikacím a jejich funkcím
- Schopnost samostatné i týmové práce, zodpovědnost za dokončení svěřených úkolů
- Schopnost vyslechnout zákazníka a pochopit jeho potřeby
- Podnikavé myšlení
- Schopnost dotahovat úkoly do konce
- Chuť učit se novým postupům
- Řidičský průkaz skupiny B
Výhodou pro Tebe bude, když
- Máš praxi v oblasti IT, NC programování nebo práce se Sinumerik (vhodné i pro absolventy)
- Umíš pracovat se systémem Siemens NX CAM aby sis mohl připravit podklady
- Umíš přesvědčivě školit a prezentovat
- Máš zkušenost ze strojírenské firmy
- Je tvoje angličtina pokročilá a není pro tebe problém plynulá konverzace
Co na oplátku nabízíme my
- Práci v silné, stabilní a rostoucí společnosti, v perspektivním oboru a s mezinárodní působností
- Vysoce odbornou a zajímavou práci v novém odvětví digitalizace s aplikacemi Siemens pro stroje se Sinumerik
- Možnost rozšířit portfolio nejen na oblast Sinumerik, ale také na další oblasti portfolia ze skupiny Siemens
- Znalého, lidského a férového leadera týmu
- Zaškolení zkušeným a přátelským kolegou, který se ti bude věnovat po celou dobu, než budeš schopen/schopna pracovat samostatně
- Podporu a školení, možnost rozvíjet se na odborných a jazykových kurzech
- Individuální a vstřícný přístup, otevřenou komunikaci
- Služební telefon, notebook
- Příspěvek na stravné a penzijní pojištění
- Pružnou pracovní dobu, možnost home office, sick days
- 25 dnů dovolené
- Firemní a týmové akce
Jak se o tebe postaráme během nástupu
Před nástupem ti předem připravíme vše, co potřebuješ - tedy přístupy, vybavení i on-boarding plán školení, a předem nalákáme náš tým na tvůj nový nástup. Při nástupu tě seznámíme s celým týmem, dáme si dobré kafe a hned tě zahrneme do klíčových týmových schůzí i do on-boarding školení. Během on-boardingu se ti budou věnovat různí členové týmu tak, aby tě proškolovali vždy ti nejpovolanější. Dáme si záležet, abys dostal(a) na začátku dostatečně kvalitní péči a vše klíčové ses dověděl(a) a naučil(a).
Pokud budeš cokoli potřebovat, vždy tu pro tebe bude kolega, který ti poradí a pomůže. Postupně ti začneme přidělovat úkoly podle tvých aktuálních schopností, aby pro tebe byly dostatečně zajímavé a nám přinesly ověření tvých schopností i tvůj růst.
A jak to bude dál?
Pracovat budeš jak na pobočce, tak na home-office, občas i v terénu u zákazníka. Naše pracovní doba je opravdu pružná. Když si dáš po poledni „oraz“ a práci doženeš večer, vůbec nám to nevadí, pokud tím nebude trpět ani tým, ani zákazník.
Jako produktový manažer a technik budeš mít na starosti jednak rozvoj prodeje těchto aplikací, ale i realizaci zákaznických projektů. Půjde o nové instalace, konfigurace či následnou podporu našich zákazníků formou helpdesku. Na projektech a úkolech budeš pracovat samostatně, ale neboj se – nebudeš na to sám (sama). Pravidelně jednou týdně si na týmové projektové schůzi vzájemně řekneme, jak se nám daří projekty realizovat a problémy společně vyřešíme. Zároveň si rozdáme úkoly a priority tak, aby se nám co nejlépe pracovalo a naši zákazníci byli s námi spokojení. Když budeš potřebovat náhlou operativní pomoc, vždy budeš mít vedle sebe zkušeného kolegu, který ti pomůže.
Na předem plánovaných workshopech a školeních se pak budeš vzdělávat, rozšiřovat své znalosti a sdílet své zkušenosti. Často spolu poobědváme a občas zajdeme na pivko, několikrát za rok si navíc vyrazíš s kolegy z pobočky nebo celou firmou na večírek či firemní akci.
Pokud jsme Tě zaujali, pošli nám životopis nebo odkaz na Tvůj LinkedIn profil a my se Ti ozveme.